Wednesday, July 7, 2010

SUSU PUNYA PASAL....

Pagi td hubby aku anta g keje n anta azri... jd mem kejap dgn azri sbb dok belakang, hubby jd supir kita org.. hahah tension jer dia...

ptg tu aku anta msg kat kak ipar aku nk anta kain langsir... dah ok kat situ..
ptg tu hubby aku amik, aku pun terus balik..
bila dah masuk highway.. br aku ingat susu azri, susu aku perah kat opis td aku terlupa nk bawak balik.. adoi... pelupa sungguh..

so kita org amik azri, pastu terus g umah kakak ipar aku anta langsir..
borak2 kejap.. sambil menghabiskan kopok keping sepinggan
kita org pun balik...
azri plak wat hal... time2 nie la dia nk poo poo..
dah la pampers aku tak bawak...
so mls nk tukar, terus gerak balik g opis aku..
sayang o.. susu tu bukan senang nk dpt...

OTW tu azri dah start tak selesa... sian jugak tgk..
pastu jem plak tu jln.. tertekan sungguh aku hari tu
azri dah merengek2 tak selesa...
try pujuk2 dia.. umpan susu ibu dia nie..
senyap la kejap..

sampai opis, terus amik susu..
pastu g the store dpn opis..
beli pampers.. nasib baik ada sales...
huhuhuhu

dah beli, g tukar jer azri dlm kete..
nasib baik baju, tisu basah semua ada dlm beg nursery dia...

dah siap, terus balik, ingat nk g tesco... tp badan dah tak larat..
so balik jer la.. sblm tu singgah kedai
mkn dulu...

pastu balik
balik, kemas balik beg nursey azri, simpan susu td..
pastu
terus tdo... wawawawa penat sgt2

No comments:

Post a Comment