Thursday, July 8, 2010

BAJU OH BAJU

Pening aku... bila aku dah start anta azri ke nursery... br aku tahu bj dia utk pakai siang tak byk... sbbnya nursery tu mintak aku sedikan 4 helai baju azri.. so hari pertama tu aku ingat dia akan tukar bila azri dah comot... rupa-rupanya tak... azri akan di mandikan setiap kali azri tukar pampers. maknanya.. mmg semua bj yg aku sediakan tu akan digunakan... bagus la nursery nie.. aku pun tak rajin nk mandikan dia byk kali...

smlm bila aku nk kemas bj dia dlm beg, pening kepala aku... bj azri kekurangan.. takkan la aku nk bg dia pakai bj lengan panjang siang2... mesti dia panas...
wawawawa tak sampai hati...
mlm tu aku komplain2 dgn hubby bgtau bj azri kurang...
n ajak dia beli bj azri esoknya...
dia ckp beli la.. sbb dia keje pagi takut tak sempat

so td aku singgah beli bj azri... kat giant jer...
sbb nie bj basahan jer.. tak perlu la mahal2..
aku ambik saiz 6-12 bulan...
sbb bdn azri cepat beso... skrg bj 0-3 bulan semua dah sendat
yg 3-6 bulan plak dah boleh pakai... tak lama lagi tu sendat plak
so beli beso sikit, lama sikit tahannya..
budak2 kan badan cepat naik.. ye tak?

ni la brg yg aku sempat rembat semalam...
best woo en hubby tak ikut..
suka hati nk beli bj azri...

so skrg bj azri dah byk....
senang hati aku...

p/s: makin hensem la anak ibu nnt.... almari pun dah penuh....

1 comment:

  1. mila,
    anda ditag!! sila la coba..
    http://eiza83.blogspot.com/2010/10/contest-bersama-si-kecil.html

    ReplyDelete