Tuesday, July 6, 2010

PERTAMA KALI EDISI KEDUA

Hari nie.. hari kedua anta azri ke nursery, perasaan risau dah takder sgt.. tp still ada... cuma sedih nk anta tu blm kurang... biasa la kan?

pg td, kul 7.30 aku dah turun dr umah... bwk sekali beg nursery azri, beg susu azri n handbeg aku... dan tak tertinggal azri sekali la... fuh... penuh tangga aku jln sorng2
kiri kanan beg, dgn dukung azri lagi....
sampai kete, aku letak azri beg dulu, br azri... arghhhh menggigil lengan aku..
hahahah jap lagi kuar masel.... kehkehkeh

panaskan enjin kete, borak2 dgn azri.. hahah mcm2 nasihat aku bg.. mcm dia fahamkan? takpe la... layan kan aje... first time letak dia dlm seat car dia... muka dia berkerut2... pelik sgt kot... hihihi lawak plak... tak caya cuba tgk kat bwh nie.... hikhikhikhik


tak nmpk??? ok2 kita close up sikit.. nmpk kan?

punya la masam muka tu... hikhikhik

so pastu aku anta azri kejap n terus g keje... leganya bila highway dah siap kat belakang perumahan aku... g keje 15 minit jer dah sampai.. tp tol fuh.. tahan jer la...

2 comments: