Monday, July 5, 2010

PERTAMA KALI

sedapnya dia tdo... :)

hari ni pertama kali aku anta azri ke nursery, risau ada.. takut ada.. bimbang..(bimbing dgn risau tak sama ker?? hahahah) dr mlm td aku siapkan brg2 yg nk di bawa ke nursery... berkali2 aku check brg2 azri... dah la aku berdua dgn azri aje mlm td.. lps siap kemas brg dia.. aku duduk termenung pk pasal esok... mcm2 berlegar kat otak aku ni... dah la kete aku tak siap2 lagi... sian kat hubby aku kena balik keje awal kul 6.00 pagi semata2 nk anta azri esok ke nursery sbb kete la.. menyusahkan betul tokey bengkel tu... hishhhh sakit hati plak bila pk...
pasal azri plak lagi aku risau.. mcm mana la dia nnt...
org tu mengerengkan azri tak bila tdo... sian azri kalau tdo telentang.. sikit2 terjaga...
nnt azri nk tdo, dia bgtak puting kat azri.. azri tak leh tdo kalau takder puting...
org tu ada tak dekat2 bilik tu... risau kalau azri tersedak nnt takder sape perasan...

risau.. risau.. risau...
mcm nie la bila perasaan mak-mak nk anta anak kat org lain,
risau memanjang...

pagi td aku anta azri dgn hubby naik motor.. slow jer bwk... sian kat azri nnt dia sejuk..
tp.. azri tdo plak... huhuhuhu lena plak tu.. best agaknya kena angin sepoi2...
sampai jer dpn nursery, makin sedih plak hati... risau lagi..
aku tinggalkan azri kat sana..
sebelum tu aku cium dia puas2... bgn plak dia
tau tu ibu dgn ayah nk tinggal dia...
pastu hubby aku terus anta aku g keje dgn motor..
nasib baik highway blkg umah dah bukak.. cepat aku sampai opis

sampai opis.. g sarapan dulu, pastu masuk opis
lama tak masuk opis... boleh plak aku lupa password pintu opis aku
sblm aku bersalin, boss aku br tukar password..
bila lps bersalin.. aku pun tak ingat password baru tu..
yg aku ingat password lama.. duduk la aku kat tangga tgu org dtg..
hubby aku plak kacau2 aku.. perli2 aku tak hafal password..
aku mls nk layan..

tak lama tu ada pekerja lain dtg, yeyeyeye dah leh masuk...
aku mulakan keje aku dgn bukak facebook.. hahaha takder keje...
pyg2 sikit br ada keje tp otak aku ingat kat azri jer...

tik tok tik tok.. masa berlalu, dah kul 5 ptg yeyeye
tp tak best, hubby tak sampai lagi...
dia g amik kete... kul 6.30 br sampai..
lama betul, dah la aku tak sabar nk amik azri...

pastu terus amik azri...
nmpk jer muka dia terus lega...
cium2 dia.. dah wangi.. sbb dah mandi.. hihih
aku tanya azri ok tak..
dia ckp senang nk jaga...
dia tak nangis...

mesti la kan azri... azri budak baik....

cayang azri n ayah azri jugak...... :)

No comments:

Post a Comment