Tuesday, May 4, 2010

TILAM BABY- TQ MY YOUNGEST SISTER.. AIN

Hari ni, adik pompuan aku bagitahu yg dia dah belikan tilam baby untuk baby kami...
Alhamdulillah, murah betul rezeki baby kami nie...

"thank you rer achik ain... susah2 yer belikan utk baby...nnt kalau achik ain ada baby, kita suruh ayah kita bg hadiah best2 utk baby achik ain erk... luv u la achik ain..."

memula aku memain jer nk mintak tilam tu sbb dia tanya aku ape yg aku nk utk baby nnt... memandangkan tilam mmg takder dlm list aku...
so aku ckp la aku nk tilam... siap request mcm mana tilam yg aku nak... hahahahha
aku ingat dia tak layan ape yg aku ckp tu...
sekali dia bgtau dia dah beli tilam tu...
opocot, terkejut den.... ahaks...
tilam tu aku tak tahu mcm mana rupa bentuknya... tp aku mintak mcm nie

tak kisah la mcm mana pun, asalkan ada org bg dah...
bersyukur byk²...

TQ BYK² YER ACHIK AIN YG COMEL.....

No comments:

Post a Comment