Tuesday, May 4, 2010

NASI BRIYANI OH NASI BRIYANI


dah lama sungguh aku nk mkn nasi beriani... aku tak nk mkn kat kedai mamak tu... aku nk mkn yg air tgn org melayu... nk g kg baru... rasa jauh sgt... hubby plak asyik buat tak layan jer bila aku ckp aku nk mkn nasi beriani... bukan ape.. dia ckp nasi tu byk, kalau nk mkn kena betul2 lapar.. nnt tak abis membazir, sayang plak....
so pagi tadi aku dah anta msg kat dia aku nk mkn nasi beriani mlm nie.. tak kira mcm mana pun...
so... dia balik keje terus gerak g kedai nasi beriani tu... kita org g yg kat bangi, dekat2 dgn UNITEN. Lega betul bila dpt mkn.. kalau tak asyik terbayang2 jer...
harga dia fuhhhhhhhhhhhh!!!! mmg mahal... tp sedap... puas hati la mkn kat situ... :)
rasa nk mkn lagi, tp bila pk harga dia... sian kat hubby... erm... takpe la.. dpt makan sekali pun dah ok sgt²...

TQ ABG.. I LUV U BEBEH....

No comments:

Post a Comment