Thursday, May 6, 2010

DIAPER BEG - TQ TO MY SISTER IN LAW (SIL)

Pagi td aku bukak facebook, sekali tgk satu2nya kakak ipar saya telah tag sesuatu di wallpaper fb aku... jeng jeng jeng dengan perasaan tak sabarnya aku pun tgk..
o.......rupa-rupanya diaper beg yg aku tempah kat dia dah siap... alahai cutenya beg tu.. thanks la kak yati... hubby pun ckp cun n cute...

ini la rupa bentuk beg yg aku tempah...
kalau ada sesiapa yg berminat nk membuat tempahan untuk anak2 sendiri atau pun sebagai hadiah kepada kawan-kawan or saudara-mara.. beg nie mmg sesuai dan harganya plak berpatutan, so u all leh la klik kat sini... SINI
insyaallah.... i memuaskan hati anda semua...
selain beg tu... ada mcm2 bentuk n jenis yg my SIL ni buat...
korang terjah la yer...

TQ BANYAK² K.YATI...

No comments:

Post a Comment