Wednesday, April 21, 2010

BENGKUNG DAH SAMPAI :)

Lagi 3 minggu due date aku akan tiba... kelengkapan baby rasanya dah lengkap... takder ape dah yg nk dibeli... Alhamdulillah murah rezeki baby time tu.. aku n hubby kebetulan dpt bonus tahunan dan kebetulan jugak time tu tgh YES (Year End Sales).. dpt la kami berjimat di situ...
Selain tu juga, kakak aku ada bagi barut, bedung, stokin n sarung tangan dan mcm² lagi la sebab dia pun dah takder anak kecil lagi dah buat masa ni... kakak ipar aku pun sama ada bagi baby baju, sarung tgn n stokin, lampin dan sebagainya. Terima kasih banyak² kami ucapkan.
Semua brg baby aku n hubby dah anta ke kg aku di tg karang memandangkan aku nk bersalin kat sana... byk betul brg baby.. sampai 2 box.. hihihihi aku dgn hubby pun tak beli byk baju baby, ada la 5 pasang baju yg kami pilih untuk baby nnt..
Brg yang perlu di letakkan dlm kereta pun aku dah siapkan dr baby cecah 7 bulan.. sampai sekarang aku tak kuarkan.. bukan setakat brg baby... brg aku n hubby... penuh bonet kereta kami... huhuhuhuhu
cuma sekarang, ada beberapa brg aku utk berpantang aku order... order online jer. senang dan mudah... cuma kena pandai la pilih yang murah dah berbaloi.... semalam aku baru order bengkung untuk merampingkan kembali pinggang aku... (ramping ker?) hahahahahhaha.. dan Alhamdulillah ianya dah pun selamat sampai td pukul 12 tgh hari td. Aku ingat esok baru sampai... tp cepat plak.. takpe la... bagus gak... pasni letak dlm bonet kereta.. kalau bawak naik rumah alamatnya tertinggal la nanti...

ni la rupanya bengkung yg dah selamat sampai ke tgn aku n sekarang ada di bonet kete kancil kami

Ada satu benda lagi yg aku n hubby order dgn kwn dia...
nnt kalau dah dpt, aku postkan kat lain n3 erk...

No comments:

Post a Comment